Del hvad der sker i din virksomhed

Som virksomhedsejer har man næsten altid en interesse i at skabe mere positiv opmærksom omkring din virksomhed. Flere kunder og klienter vil typisk lede til større vækst. Der er mange måder at få denne opmærksomhed på, og her får du et par gode eksempler, som du måske kan bruge til din virksomhed.

Del de gode nyheder på nyhedssider

Når en virksomhed tager skridt mod at forbedre sig på forskellige områder – det kunne være socialt eller miljømæssigt – er det en rigtig god idé at få disse nyheder ud til en større antal mennesker. Mange folk er nemlig meget interesserede i, hvordan de virksomheder, de støtter, fungerer. Derfor er der mange, der vælger at benytte sig af virksomheder, der går ind for nogle af de samme værdier som dem selv.

Så hvordan får du delt gode nyheder om nye ting, der sker i virksomheden? Der findes flere forskellige nyhedskilder, der fokuserer på erhvervslivet, og du kan typisk finde en, der passer til din branche. Befinder din virksomhed sig for eksempel i servicebranchen, kunne Servicenews være et oplagt sted at dele nyhederne.

Brug dine nuværende kanaler

Som en virksomhed har I sikkert en hjemmeside, og I har højst sandsynligt også officielle profiler på et par sociale medier. Disse kan være oplagte steder at bringe gode nyheder om de ting, der sker i virksomheden. Dog kan effekten variere meget alt efter, hvor mange besøgende og følgere, I har.

Det kan godt betale sig at arbejde på at have en god online tilstedeværelse på blandt andet sociale medier. Det giver dig muligheden for at kommunikere mere direkte med din målgruppe. Det kan lede til et større engagement, og fungerer i virkeligheden som gratis reklame for din virksomhed. Og det giver især mening at sprede de gode nyheder her, hvor folk kan interagere og dele med deres venner.

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.